
Fem una nova rotllana. Aquesta vegada preguntem si l'aigua té gust.
ÈLIA: Té gust d'aigua
JOINA: Si l'omplim està molt bona
LAIA M., MARTINA:Sí
-De què té gust?
MARC: No té gust. L'aigua del mar està salada
ENZO: La de la piscina no està salada però no es pot beure perquè està bruta
ÈLIA: Jo faig la font a la piscina
PERE: Té gust d'aigua
JÚLIA: És líquid
Doncs és l'hora d'experimentar. Agafem els nostres gots i els omplim d'aigua. En bevem un glop. De què té gust?
TOTS: D'aigua
Tot seguit posem un plat amb sucre al mig de la taula i cadascú en tira una cullereta a l'aigua:
Comentaris:
TOTS: És bo
JOINA: Està molt líquid
ÈLIA: Però està molt bo
-És dolç
Ara treiem els plats i en uns altres hi posem sal. Els deixem a la taula i amb les culleretes en posem al got que té aigua:
Comentaris:
-Ha canviat de gust?
TOTS: Sí
-És bo?
ÈLIA: No MARTINA: És salat
LAIA M: Com l'aigua del mar
ARNAU, ERIC: Teresa, no m'agrada a mi
MARC: A mi tampoc
ENZO: Que asco!
IAGO: És dolent
Conclusions:
JÚLIA: Si li posem sal és com l'aigua de la platja
JOINA: Si hi posem sucre està bona
L'aigua no té gust agafa el gust de la substància que hi barregem.
Al mural fem un recull de les imatges del material utilitzat en l'experimentació i hi posem el títol de la conclusió a la que hem arribat.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada